сыныптағы диалогтың маңызы - мұғалім мен оқушы арасындағы диалог > 일정표

  • 로그인  |
  • 회원가입
  • FAQ
  • 사이트 내 전체검색
일정표
  소개   >  일정표


сыныптағы диалогтың маңызы - мұғалім мен оқушы арасындағы диалог (/ ~ /)

페이지 정보

작성자 Gena 작성일24-09-05 23:57 조회23회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=сыныптағы+диалогты
 
 
сыныптағы диалогтың маңызы - мұғалім мен оқушы арасындағы диалог [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Диалогтік оқытудың оқушы мен мұғалім үшін мәні мен маңызы. Ағылшын тілі сабағында диалогтік оқытуда қолданылатын әдістер. Диалог үлгісі бірнеше диалогтан. Ғылыми зерттеу нәтижелері сабақта диалогтің маңызды рөл атқаратынын көрсетті. Мен де өз сабақтарымда оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып диалогтік оқытуды дұрыс жолға қоюды бағыттадым, өйткені диалогтік оқыту оқушылардың білім сапасын арттырады. Диалог негізінде «мұғалім оқушы», «оқушы оқушы» қарым қатынас пайда болады. Менің сабағымда диалогтік оқыту көбінесе сұрақ жауап тәсілі арқылы жүзеге асты. Сұраққа жауап беруде уақыт бердім. Оқушылармен сөйлесу мен тыңдау арасындағы байланыс нәтижеге жетелеп отырды. Әсіресе ол жұптық, рөлдік ойындар кезінде көрінді. Сыныптағы диолагті қолдану арқылы балалардың білім сапасын арттыруға болатынын ескердім. Мұғалімнің түсіндірмесіне қарағанда оқушы мен оқушы арасындағы диалогтық оқыту қызықты болады. Себебі оқушы өз құрдастары арасында өз ойларын ашық, әрі түсінбеген сұрақтарын еркін қояды. Білім сапасы оқушының білімге деген құштарлығымен, қызығушылығына тікелей байланысты. Сабақ барысында оқудың белсенді әрекет әдістерін қолданудың нәтижелілігін осыдан көруге болады. Мұғалім мен оқушы арасындағы диалог: 1. Дастарқанға ең бірінші не қоямыз? 2. Неге нанды қасиетті тағам дейміз? 3. Нан дастарқанға қалай келеді? Берілген. Қазіргі кезде елімізде заман талабына сай жаңа әдіс-тәсілдер мен жаңа технолгоиялар енгізіліп дамуда. Оқушылардың бойында пікір алмасу мен өз бетімен әрекеттенушілік дамымаса, барша білім «пайдасыз» білім болып қалады; оқушыларымызды ойлануға ғана емес, сонымен бірге тілеп, қалауға да үйрету қажет. Сол себептен әр сабақта диалогтік оқытуды кірістіру керек. Диалог дегеніміз өзіне және өзгеге деген қарым-қатынасты қалыптастыру. Бұрынғы дәстүрлі әдістерде диалог көбіне мұғалім мен оқушы арасында өтіледі және бірнеше ғана оқушы арасында диалог өтілетін, онда да диалогқа оқушыларды таңдап шығарылатын, сондықтан оқушылар ашылып ойындағысын нақты сұрай алмай, тұйықталып қалатын. Мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы диалог жасалынған жұмысты соған қарай бағыттау, тапсырмаларды оқыту, ойлау, сабақ барысында оқушылардың аяқ астында диалогке түсуі оқушылардың ой-өрісін кеңейту үшін тиімді. Қазіргі кезде елімізде заман талабына сай жаңа әдіс-тәсілдер мен жаңа технолгоиялар енгізіліп дамуда. Оқушылардың бойында пікір алмасу мен өз бетімен әрекеттенушілік дамымаса, барша білім «пайдасыз» білім болып қалады; оқушыларымызды ойлануға ғана емес, сонымен бірге тілеп, қалауға да үйрету қажет. Сол себептен әр сабақта диалогтік оқытуды кірістіру керек. Диалог дегеніміз өзіне және өзгеге деген қарым-қатынасты қалыптастыру. Презентация, доклад на тему Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым қатынас психологиясы. Содержание. 1. Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым қатынас психологиясы. Слайд 2 МҰҒАЛІМ ОҚУШЫ Жеке тұлғаны қалыптастырушы, маңызды тәлім тәрбие өнегесінің бастаушысы, оқушының жарқын үлгісі, бала қиялын самғатып, арманын көкке ұсындырушы, ақыл-кеңесші, үйретуші, бағыттаушы, басқарушы, тәрбиелеуші. Білім алушы Қабылдаушы Іс-әрекетке араласушы. Слайд 5 Екінші топтың мұғалімдері оқушылармен қарым-қатынасқа түсуі қиын. Оның себептері. Яғни, оқу үрдісінде кейде диалогтың жоқ екені де жасырын емес; 3. Оқушылардың іс-әрекеттерін әділ бағаламау – жиі кездесетін құбылыс. Сыныбы: 8. Сыныптағы диалогтық оқытудың маңызы. Міндеті. Мақсаты. Диалог негізінде оқыту арқылы оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын, өзара сұхбаттасуы және мұғалім мен оқушы, оқушы мен. Презентация, доклад на тему Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым қатынас психологиясы. Содержание. 1. Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым қатынас психологиясы. Слайд 2 МҰҒАЛІМ ОҚУШЫ Жеке тұлғаны қалыптастырушы, маңызды тәлім тәрбие өнегесінің бастаушысы, оқушының жарқын үлгісі, бала қиялын самғатып, арманын көкке ұсындырушы, ақыл-кеңесші, үйретуші, бағыттаушы, басқарушы, тәрбиелеуші. Білім алушы Қабылдаушы Іс-әрекетке араласушы. Слайд 5 Екінші топтың мұғалімдері оқушылармен қарым-қатынасқа түсуі қиын. Оның себептері. Яғни, оқу үрдісінде кейде диалогтың жоқ екені де жасырын емес; 3. Оқушылардың іс-әрекеттерін әділ бағаламау – жиі кездесетін құбылыс. Диалогта оқушы мен оқытушы, оқушы мен мұғалім бірлескен сұхбаты құрылады. Диалогта оқушылар тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік беріледі. Диалогтық оқытуКіріспеМектептегі сабақ беру әдістемесіндегі диалогтік оқытудың маңызы үлкен. Диалог ғылымда танымдық процестің іздеген нәтижеге әр түрлі, бірақ бір-бірімен жарыспайтын көзқ. Диалог(қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдауды қысқартуға және түсініктермен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу) (Нұсқаулық ІІІ, 51 бет). Оқушыларды диалогпен дәйектеуге, талқылауға тарту белсенді жүргізілген жағдайда олардың оқуы тиімдірек және зияткерлік жетістіктері жоғары болатынын өткізген сабақтарымда көзім жетті. Сұрақ қоя білу де — маңызды дағдылардың бірі болып табылады, сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады, оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады. Қазіргі кезде елімізде заман талабына сай жаңа әдіс-тәсілдер мен жаңа технолгоиялар енгізіліп дамуда. Оқушылардың бойында пікір алмасу мен өз бетімен әрекеттенушілік дамымаса, барша білім «пайдасыз» білім болып қалады; оқушыларымызды ойлануға ғана емес, сонымен бірге тілеп, қалауға да үйрету қажет. Сол себептен әр сабақта диалогтік оқытуды кірістіру керек. Диалог дегеніміз өзіне және өзгеге деген қарым-қатынасты қалыптастыру. ДИАЛОГ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ. Диалог пен оның ерекшеліктері туралы алғашқы пікірлер А.Байтұрсынұлы мен Қ.Жұбановтардың еңбектерінде айтылса, кейінірек М. Диалог негізінде білім алу бұл оқушы – мұғалім, оқушы –оқушы арасындағы өзара сұхбаттасуы, диалогтың оқушылардың сабақты меңгеру барысында өзіндік ой пікілерін жүйелеу мен дамытуды.



дыбыстың қалыптасуы - с мырзабеков қазақ тілінің дыбыс жүйесі [Читать далее...]

Сөйлеу тілінің дыбыстарының пайда болуына да осындай үш түрлі шарт керек: 1) дыбыс шығаратын дене- сөйлеу мүшелері, 2) қозғалысқа келтіретін күш өкпеден. Т.Қордабаев «Қазақ тіл білімінің қалыптасу, даму жолдары деген зерттеуінде (фонетиканың зерттелуіне) арнайы осы жүйесіне қатысты 1-2 пікір бар. қазақ тілі туралы әр жерде алғашқы шаруалардан, жиһанкездердің жазбаларынан басталған. Сондықтан бұл тақырыпты қазақ тіл білімінің ең байырғы және оның дамуының барлық дәуірінде де қайталана қаралып, келе жатқан әрі көне, әрі жаңа тақырыбы деуге болады. Қазақ тілі фонетикасы қалыптасуының алғашқы қадамы. С.Мырзабеков «Қазақ тілі фонетикасы» Алматы. Қазақ университеті, 2004ж. К.Аханов «Тіл білімінің негіздері» Алматы 2002ж. К.А.Бейсенбаева «Қазіргіи қазақ тілінің фонетикасы» Алматы 1973ж. Т.Қордабаев «Қазақ тіл білімінің қалыптасу, кәсіпкерлік жауапкершілік түрлері даму жолдары деген зерттеуінде (фонетиканың зерттелуіне) арнайы осы жүйесіне қатысты 1-2 пікір бар. қазақ тілі туралы әр жерде алғашқы шаруалардан, жиһанкездердің жазбаларынан басталған. Сондықтан бұл тақырыпты қазақ тіл білімінің ең байырғы және оның дамуының барлық дәуірінде де қайталана қаралып, келе жатқан әрі көне, әрі жаңа тақырыбы деуге болады. Қазақ тілі фонетикасы қалыптасуының алғашқы қадамы. Сапархан Мырзабеков. Сөздік-Словарь, 1999 Всего страниц: 199. 0 Отзывы. Библиографические данные. QR code for Қазақ тілінің дыбыс жүйесі. Название. Қазақ тілінің дыбыс жүйесі: оқу құралы. Автор. Сапархан Мырзабеков. Издатель. Сөздік-Словарь, 1999. 16 Мырзабеков С. Қазақ тілінің дыбыс жүйесі. -Алматы, 1999. 17 Мырзабеков С. Қазіргі қазақ тіліндегі дыбыстар тіркесі. -Алматы, 2002. 18 Мырзабеков С. Қазақ тілі фонетикасы. Алматы, 2004 19 Неталиева Қ. Алдымен, қазақ тілінің дыбыстық жүйесі мен грамматикалық құрылысын зерттеуге кірістім; одан кейін қазақ әліпбиі мен емлесін ретке салып,. Мағыналы дыбысты ті, артикуляциясы жағынан тұракталган арнаулы элементтердің жүйесі фонема деп аталады Фонема тілдің дыбыстық құрылысының ары карай. By NB Ospangaziyeva 2022 — Аннотация. Мақалада қазақ тіліндегі дыбыстық құбылыстардың түрлері, жасалу Дәлірек айтсақ, кейбір араб – парсы сөздерінің құрамына қазақ тілінің дыбыс-. Тiл бiлiмiнде дауыссыз дыбыстар жүйесi консонантизм деп те аталады С. Мырзабеков. Қазақ тiлiнiң фонетикасы. Фонетика ғылымының дамуы, қалыптасуы. Нағыз қазақ тілі дыбыстық жүйесі. Қазақ тілінің дыбыстық жүйесін алғашқы құрған ғалым Ахмет Байтұрсынұлы: басқа дыбыстық жүйелер, бөтен тілдердің дыбыстары. 16 Мырзабеков С. Қазақ тілінің дыбыс жүйесі. –Алматы, 1999. 17 Мырзабеков С. Қазіргі қазақ тіліндегі дыбыстар тіркесі. –Алматы, 2002. 18 Мырзабеков С. Қазақ. Алматы: Сөздік-Словарь, 1999. 200 бет. ISBN. Кітап университеттердің студенттеріне, бакалаврианттар мен бакалаврларға, магистранттар мен магистрларға, аспиранттар мен ізденушілерге, оқытушылар мен мұғалімдерге, тілдің сырын білгісі келетін барша қауымға арналған. Мырзабеков С. Қазақ. Қазақ тілі (төте: قازاق ٴتىلى ‎, латын: qazaq tili) — Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі, сонымен қатар Ресей, Өзбекстан, Қытай, Моңғолия жəне т.б. елдерде тұратын қазақтардың ана тілі. Қазақ тілі түркі тілдерінің. 81.63(5Каз)-923я7 М89 Мырзабеков, С. Қазақ тілінің дыбыс жүйесі [Мәтін] оқу құралы С. Мырзабеков. Алматы Сөздік-Словарь, 1999. 200 б. ISBN 388т. Т.Қордабаев «Қазақ тіл білімінің қалыптасу, даму жолдары деген зерттеуінде (фонетиканың зерттелуіне) арнайы осы жүйесіне қатысты 1-2 пікір бар. қазақ тілі туралы әр жерде алғашқы шаруалардан, жиһанкездердің жазбаларынан басталған. Сондықтан бұл тақырыпты қазақ тіл білімінің ең байырғы және оның дамуының барлық дәуірінде де қайталана қаралып, келе жатқан әрі көне, әрі жаңа тақырыбы деуге болады. Қазақ тілі фонетикасы қалыптасуының алғашқы қадамы. Дыбыс жҥйесі: теориялық негізі, қалыптасу тарихы. Тҥpкі тіл біліміндегі фонетикалық зерттеулер мен І.Кеңесбаев еңбектерінің сабақтастығы. Кез келген ғылымның ӛзіне тән бастау кӛзi, қалыптасуы, даму жолдаpы болады. Ал тҧлғалардың тарихтағы, әлемдегі алатын орны қандай деген сҧраққа жауап іздеу ғылым тарихы ҥшін ғана қажет емес, сонымен қатар философияның да басты мәселесі болып табылады: "Проблема личности в философии – это прежде всего вопрос о том, какое место занимает человек в мире, чем он фактически является и чем он может стать, каковы границы его свободного выбора и социальной ответственности" [2, 313-б.].

етек алу, етеккір 1 күн келсе келет астана, электроконвектор келет неге неге коштастык биз, кешір мені жаным текст нур отан это, партия нур отан цели задачи пластмасса артықшылығы, пластмасса зияны
журналистика магистратура
крэк кызылорда директор
әке құқығынан айыру
температураны өлшеу алгоритмі
игрушки для мальчиков 8-10 лет

.
==============================================================

~~~~~ апгар шкаласы протокол ~~~~~

==============================================================
.
  <저작자표시-변경금지> 저작자를 밝히면 자유로운 이용이 가능하지만, 변경 없이 그대로 이용해야 합니다.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

상단으로

[37832] 경북 포항시 남구 희망대로 810 (대도동 313-1) 대표전화 054)272-7330 | 팩스 054)281-7330
Copyright © 2017 Pohang Sports Academy. All Rights Reserved.