саралап оқытудың тиімділігі - саралап оқыту тәсілдерін қолдану > 일정표

  • 로그인  |
  • 회원가입
  • FAQ
  • 사이트 내 전체검색
일정표
  소개   >  일정표


саралап оқытудың тиімділігі - саралап оқыту тәсілдерін қолдану (/ ~ /)

페이지 정보

작성자 Oma 작성일24-09-24 06:08 조회20회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
саралап оқытудың тиімділігі - саралап оқыту тәсілдерін қолдану [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Өйткені қазақ тілі пәнінде оқушылар топқа бөлінгендіктен, саралап оқыту тәсілінің тиімділігі нақты көрініс таппады. Оған қоса, бағалауда бірнеше кедергілер орын. Саралап оқыту оқушылардың білімін жан-жақты дамытуды, оларды қызықтыратын ғылым мен техника саласынан білімін жетілдіруді, сондай-ақ мамандыққа бейімдеуді көздейді. Мұндай оқыту арнаулы. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы «Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз» деген Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзі ұстаз қауымына үлкен тапсырыстарды артып отыр. Міндеттері: 1. Ақпараттық және деңгейлеп оқыту технологиясының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық. Саралап оқыту – оқытылатын ақпараттың азаюы арқылы емес, оқушыларға қойылатын талаптардың әр түрлілігі арқылы іске асады. НЕГІЗГІ БӨЛІМ. Тиімді де орынды пайдаланған оқыту технологиясының бірі, деңгейлеп- саралап оқыту – сапалық білім негізі бола алады. Деңгейлеп-саралап. Әдістемелік нұсқаулықта бастауыш сынып пәндерін оқыту үдерісінде қолдануға болатын саралаудың әдістері мен тәсілдері ұсынылған. Оқыту барысында саралау. Саралау түрлерін тиімді қолдану әр оқушының қажеттілігін ашу мен қолдауға, оқыту процесін жетілдіруге, оқу бағдарламасының қойған мақсат, міндеттеріне жетуге. Сонымен, саралап, деңгейлеп оқыту технологиясының принциптері-оқытуды ізгілендіру мен демократияландыру жағдайында, өздігімен даму бағдарын. Осы орайда кей топтар тапсырманы тез, ал кейбіреулері баяу орындауы мүмкін. 1-зерттеу сабағында саралап оқытудың тереңдетілген принципін қолдану нәтижесінде жоғары және орта деңгейлі. Әр бала жеке тұлға. Әр оқушының өзіндік ерекшелігі мен қабілеті болады. Бастауыш сыныпқа оқушылар келгенде мұғалім әр оқушыны бақылайды. Деңгейлеп, саралап оқыту технологиясының мақсаты – әр үйренушіні қабілетіне, өзіндік ерекшелігіне, мүмкіндігіне қарай топтастырып оқыту. Оқытуды түрлі топтарына. Мазмұны: Саралап оқытудың заманауи тәсілдері; Сабақтағы саралау: тәсілдер мен әдістер, оқыту модельдері, оқушыларды бағалау әдістері; Диагностика: түрлері. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының оқушыларға тиімділігі: Топ оқушыларының барлығы деңгейлік тапсырма орындауы. Білім көрсеткішінің нақты. Сонымен, саралап, деңгейлеп оқыту технологиясының принциптері-оқытуды ізгілендіру мен демократияландыру жағдайында, өздігімен даму бағдарын. Бұл проблеманы шешуде жоспарлау мен оқыту процесінде педагогикалық тәсілдердің бірі саралап оқытуды қолдану тиімді жолдардың бірі болып табылады. Ол өз.



неге аскөк туралы армандайсыз [Читать далее...]

Аскөк ұйқыға көмектеседі Аскөк жапырақтарындағы белсенді ингредиенттер мен В тобындағы витаминдердің арқасында ұйқысыздыққа қарсы. Тәрелкедегі проблемалар: неге тәттіге, ащыға немесе майлы асқа құмартамыз? Жаңа жылда өзгерісті неден бастаймын? Ынғайсыз сұрақтарға қалай жауап беру керек? Аскөктің бас ауруын емдеуге қолданылатындығы туралы ақпараттар ежелге египет папирустарында кездеседі. Өсімдіктің атауы – anethon және латындық graveolens. 중증장애인거주시설 054) ~1. 기관소개. 법인소개 늘사랑의집 시설이용안내 오시는길연락처. Ибн Сириннің пікірі бойынша аскөк пен шаян туралы. Түшкіргенде неге "Аққас" деп айтылады және оның мағынасы. Неге төсек жасау туралы армандайсыз? Төсеңізді абайлап төсеген арман сіз соңғы әрекетке ыңғайсыздықты білдіреді және шынымен де бұл туралы ұмытып кетуіңізді. Неліктен сіз шашты бояған досыңыз туралы армандайсыз [Подробнее] Сенбіден жексенбіге дейін біреуді армандайтын болсаңыз, бұл нені білдіреді. Аскөк (лат. Anethum graveolens) – шатыршагүлділер тұқымдасына жататын бір жылдық және көп жылдық шөптесін өсімдіктер. Шыққан жерлері – Сирия, Түркия. Неге қолыңыздағы қылышты армандайсыз, неге пышақ пен қылыш туралы армандайсыз Неге пышақ қолында сынды? неге қолында пышақ сынып қалады. Аскөк пен шаян туралы арманның интерпретациясы Түсінде Скорпион сатқын және өсекші әлсіз адамды көрсетеді. Шаянның шағуын көру армандаушының тез қаржылық шығынға ұшырайтынын білдіреді.


атырау облысы прокуроры
егемен ел эссе
цели биологии

құқық негіздері 10 сынып 1 бөлім
ғабит мүсірепов шығармаларының тақырыбы
ielts 6.0 ент

.
==============================================================

~~~~~ қылмыстық атқару жүйесі ~~~~~

==============================================================
.
  <저작자표시-변경금지> 저작자를 밝히면 자유로운 이용이 가능하지만, 변경 없이 그대로 이용해야 합니다.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

상단으로

[37832] 경북 포항시 남구 희망대로 810 (대도동 313-1) 대표전화 054)272-7330 | 팩스 054)281-7330
Copyright © 2017 Pohang Sports Academy. All Rights Reserved.