Μπουκάλια με νερό εκσφενδόνισαν διαδηλωτές εναντίον του πρώην υπουργού… (/ ~ /)
페이지 정보
작성자 Malissa 작성일24-10-11 06:16 조회22회 댓글0건관련링크
본문
Χρυσή Αυγή Κρίση ΔΗΜΑΡ Κατασκευή Ιστοσελίδων - Κοινωνία - Επέκταση του Μετρό και επανασχεδιασμός των αστικών συγκοινωνιών
Κατασκευή Ιστοσελίδων Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, Σχολή Χορού στη Θεσσαλονίκη: Ένας Κόσμος Παράδοσης και Δημιουργικότητας άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός
- Κοινωνία - Επέκταση του Μετρό και επανασχεδιασμός των αστικών συγκοινωνιών Κατασκευή Ιστοσελίδων Νέο σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, καθώς και άμεση δημοπράτηση νέων γραμμών του Μετρό, υποσχέθηκε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε παρέμβασή του στην Επιτ ροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, η οποία ενέκρινε την τοποθέτηση του Γρηγόρη Δημητριάδη στη θέση του προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΑ.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, το νέο ΔΣ του Οργανισμού θα επεξεργαστεί έναν νέο σχεδιασμό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, «με βάση τις ανάγκες όπως προέκυψαν μετά την κρίση», καθώς σήμερα, όπως παραδέχθηκε, απλώς παρατηρείται αραίωση των δρομολογίων για λόγους οικονομικών περικοπών.
«Χρειάζεται νέος σχεδιασμός, κατασκευής ιστοσελίδων γιατί ο σημερινός είναι μιας άλλης εποχής, προ κρίσης. Είμαστε ακόμα ακριβοί, φιλοξενία και τη συντήρηση με χειρότερες υπηρεσίες» ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
«Πρέπει να αποφασίσουμε τι συγκοινωνίες θέλουμε, με ποιες υποδομές, τι επίπεδο υπηρεσιών, και κυρίως πώς θα γίνουμε πάρα πολύ ευέλικτοι στο επίπεδο παροχής υπηρεσιών και τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ώστε να αποκομίσουμε οφέλη από τη μείωση του κόστους. Υπάρχει πχ το ζήτημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, φιλοξενία και τη συντήρηση που θα οδηγήσει σε τεράστια εξοικονόμηση πόρων μέσω της πάταξης της εισιτηριοδιαφυγής και το ζήτημα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, ώστε να ξέρει ο επιβάτης τι ώρα περνά το λεωφορείο, το τραμ και το μετρό» ανέφερε ο υπουργός.
Επέκταση γραμμών
Εξάλλου, ο κ. Χρυσοχοΐδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών στη διαδρομή του Μετρό από την Αγία Μαρίνα ως τον Πειραιά, όπως επίσης και το τμήμα Αιγάλεω - Χαϊδάρι - Πειραιάς.
Άμεσα ξεκινά η δημοπράτηση του έργου που θα συνδέει το νοσοκομείο του Ευαγγελισμού με το Άλσος Βεΐκου, αξίας 1 δισ. ευρώ, το οποίο θα εξυπηρετήσει περιοχές, όπως το Γαλάτσι φιλοξενία και τη συντήρηση η Λαμπρινή. «Πολύ γρήγορα» αναμένεται να ξεκινήσει η μελέτη της επέκτασης του Μετρό προς τη Γλυφάδα, με προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ, ένα έργο «πολύ εύκολο κατασκευαστικά».
Σε εξέλιξη βρίσκεται η μελέτη της επέκτασης του Μετρό από το Περιστέρι προς το Ίλιον, η δημοπράτηση της οποίας θα είναι έτοιμη σε περίπου έξι μήνες.
Όσον αφορά, εξάλλου, το Τραμ, «το έργο που ενώνει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, είναι ωριμότατο και προχωρά πολύ γρήγορα. Η μελέτη του τμήματος Δημοτικό Θέατρο-Καλλίπολη, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΒΟΛΟΣ θα χρηματοδοτηθεί άμεσα, γρήγορα, για να δούμε πότε θα το εντάξουμε ως έργο» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών.
Για την τοποθέτηση του κ. Δημητριάδη ως επικεφαλής του ΟΑΣΑ και την αναστελέχωση του ΔΣ του Οργανισμού, ο κ. Χρυσοχοΐδης διευκρίνισε πως κρίθηκε αναγκαία, καθώς συν τοις άλλοις το προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο δεν αξιοποίησε πόρους 35 εκατ. ευρώ ετησίως, που προβλέπονταν από τα άλλα υπουργεία (και κυρίως το υπουργείο Εργασίας) για τον ΟΑΣΑ.
Ο Γ. Δημητριάδης, από πλευράς του, επιφυλάχθηκε να ενημερωθεί πληρέστερα για τις ανάγκες του Οργανισμού, φιλοξενία και τη συντήρηση άμα τη αναλήψει των καθηκόντων του, κατασκευή ιστοσελίδων στο Βόλο ενώ μεταξύ άλλων έθεσε ως στόχο «να μεταφέρουμε το πνεύμα που διέπει τη λειτουργία του Μετρό και στα άλλα μέσα μεταφοράς».
Αξίζει τέλος να σημειωθεί η δήλωση του κ. Χρυσοχοΐδη πως με δική του εντολή θα φέρει η στάση του Μετρό στην Ηλιούπολη το όνομα του δολοφονηθέντος αγωνιστή της ειρήνης και πολιτικού Γρηγόρη Λαμπράκη.
«Αν δώσατε τέτοια εντολή, Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας καλό είναι να δωθούν κι άλλα ονόματα σε σταθμούς του Μετρό» παρενέβη ο προεδρεύων, Γιάννης Τραγάκης.
* Ο διορισμός του κ. Δημητριάδη εγκρίθηκε από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, φιλοξενία και τη συντήρηση ο ΣΥΡΙΖΑ δήλ
Κατασκευή Ιστοσελίδων Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, Σχολή Χορού στη Θεσσαλονίκη: Ένας Κόσμος Παράδοσης και Δημιουργικότητας άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός
- Κοινωνία - Επέκταση του Μετρό και επανασχεδιασμός των αστικών συγκοινωνιών Κατασκευή Ιστοσελίδων Νέο σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, καθώς και άμεση δημοπράτηση νέων γραμμών του Μετρό, υποσχέθηκε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε παρέμβασή του στην Επιτ ροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, η οποία ενέκρινε την τοποθέτηση του Γρηγόρη Δημητριάδη στη θέση του προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΑ.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, το νέο ΔΣ του Οργανισμού θα επεξεργαστεί έναν νέο σχεδιασμό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, «με βάση τις ανάγκες όπως προέκυψαν μετά την κρίση», καθώς σήμερα, όπως παραδέχθηκε, απλώς παρατηρείται αραίωση των δρομολογίων για λόγους οικονομικών περικοπών.
«Χρειάζεται νέος σχεδιασμός, κατασκευής ιστοσελίδων γιατί ο σημερινός είναι μιας άλλης εποχής, προ κρίσης. Είμαστε ακόμα ακριβοί, φιλοξενία και τη συντήρηση με χειρότερες υπηρεσίες» ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
«Πρέπει να αποφασίσουμε τι συγκοινωνίες θέλουμε, με ποιες υποδομές, τι επίπεδο υπηρεσιών, και κυρίως πώς θα γίνουμε πάρα πολύ ευέλικτοι στο επίπεδο παροχής υπηρεσιών και τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ώστε να αποκομίσουμε οφέλη από τη μείωση του κόστους. Υπάρχει πχ το ζήτημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, φιλοξενία και τη συντήρηση που θα οδηγήσει σε τεράστια εξοικονόμηση πόρων μέσω της πάταξης της εισιτηριοδιαφυγής και το ζήτημα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, ώστε να ξέρει ο επιβάτης τι ώρα περνά το λεωφορείο, το τραμ και το μετρό» ανέφερε ο υπουργός.
Επέκταση γραμμών
Εξάλλου, ο κ. Χρυσοχοΐδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών στη διαδρομή του Μετρό από την Αγία Μαρίνα ως τον Πειραιά, όπως επίσης και το τμήμα Αιγάλεω - Χαϊδάρι - Πειραιάς.
Άμεσα ξεκινά η δημοπράτηση του έργου που θα συνδέει το νοσοκομείο του Ευαγγελισμού με το Άλσος Βεΐκου, αξίας 1 δισ. ευρώ, το οποίο θα εξυπηρετήσει περιοχές, όπως το Γαλάτσι φιλοξενία και τη συντήρηση η Λαμπρινή. «Πολύ γρήγορα» αναμένεται να ξεκινήσει η μελέτη της επέκτασης του Μετρό προς τη Γλυφάδα, με προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ, ένα έργο «πολύ εύκολο κατασκευαστικά».
Σε εξέλιξη βρίσκεται η μελέτη της επέκτασης του Μετρό από το Περιστέρι προς το Ίλιον, η δημοπράτηση της οποίας θα είναι έτοιμη σε περίπου έξι μήνες.
Όσον αφορά, εξάλλου, το Τραμ, «το έργο που ενώνει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, είναι ωριμότατο και προχωρά πολύ γρήγορα. Η μελέτη του τμήματος Δημοτικό Θέατρο-Καλλίπολη, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΒΟΛΟΣ θα χρηματοδοτηθεί άμεσα, γρήγορα, για να δούμε πότε θα το εντάξουμε ως έργο» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών.
Για την τοποθέτηση του κ. Δημητριάδη ως επικεφαλής του ΟΑΣΑ και την αναστελέχωση του ΔΣ του Οργανισμού, ο κ. Χρυσοχοΐδης διευκρίνισε πως κρίθηκε αναγκαία, καθώς συν τοις άλλοις το προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο δεν αξιοποίησε πόρους 35 εκατ. ευρώ ετησίως, που προβλέπονταν από τα άλλα υπουργεία (και κυρίως το υπουργείο Εργασίας) για τον ΟΑΣΑ.
Ο Γ. Δημητριάδης, από πλευράς του, επιφυλάχθηκε να ενημερωθεί πληρέστερα για τις ανάγκες του Οργανισμού, φιλοξενία και τη συντήρηση άμα τη αναλήψει των καθηκόντων του, κατασκευή ιστοσελίδων στο Βόλο ενώ μεταξύ άλλων έθεσε ως στόχο «να μεταφέρουμε το πνεύμα που διέπει τη λειτουργία του Μετρό και στα άλλα μέσα μεταφοράς».
Αξίζει τέλος να σημειωθεί η δήλωση του κ. Χρυσοχοΐδη πως με δική του εντολή θα φέρει η στάση του Μετρό στην Ηλιούπολη το όνομα του δολοφονηθέντος αγωνιστή της ειρήνης και πολιτικού Γρηγόρη Λαμπράκη.
«Αν δώσατε τέτοια εντολή, Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας καλό είναι να δωθούν κι άλλα ονόματα σε σταθμούς του Μετρό» παρενέβη ο προεδρεύων, Γιάννης Τραγάκης.
* Ο διορισμός του κ. Δημητριάδη εγκρίθηκε από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, φιλοξενία και τη συντήρηση ο ΣΥΡΙΖΑ δήλ
<저작자표시-변경금지> 저작자를 밝히면 자유로운 이용이 가능하지만, 변경 없이 그대로 이용해야 합니다.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.